ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ :

• ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ E-MAIL ΣΤΟ info@dorofrenia.gr Η ΤΗΛΕΦΩΝΩΝΤΑΣ ΣΤΟ 2110136509 ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09:00 ΜΕ 20:00 ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ 09:00 ΜΕ 14:00.

ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ :

• ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ (ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΩΝ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ.
• ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΜΕ ΑΛΛΟ, ΑΛΛΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ Η ΕΙΔΟΥΣ Η ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ.
• ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ (ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ).
• ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΕΛΑΒΕ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ.
• Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΦΘΟΡΕΣ Η ΣΚΙΣΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ.
• ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΦΘΟΡΕΣ, ΣΚΙΣΙΜΑΤΑ Η ΣΠΑΣΙΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ.
• ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΗ.
• ΌΣΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Η ΖΕΛΑΤΙΝΑ.
• ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ).

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ :

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ dorofrenia.gr ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΣΕ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Η ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ Η ΑΚΟΜΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Η ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ, ΤΟΤΕ ΤΟ dorofrenia.gr ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ E-MAIL ΣΤΟ info@dorofrenia.gr ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΕΛΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ» Η ΤΗΛΕΦΩΝΩΝΤΑΣ ΣΤΟ 2110136509 ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09:00 ΜΕ 20:00 ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ 09:00 ΜΕ 14:00.

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ dorofrenia.gr

ΕΦΟΣΟΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΪΟΝ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ dorofrenia.gr ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.